راستینراستین، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

راستین جون :گل باغ زندگی

عکسای من و ببینید

1392/4/6 10:02
نویسنده : مامان رها
3,070 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امروز میخوام خودم خاطره بگم مامان جون دیروز رفتم خونه مامانی واز اونجا مامانم منوبرد پارک ولی خودم میخواستم کالسکم رو برونم به زهرا هم نمیدادم

  

           

دلم میخواست خودم راه برم دستم هم هیچ کس نگیره

               

به هر طرف دوست دارم برم از هرچی پله هست بالا پایین برم

                  

از اونجایی که نی نی مرتب وتمیزی هستم هر روز باید یه بسته نخ دندون استفاده کنم آخه ده تا دندون دارم

چشمک           

 

         از اونجایی که عاشق ماشین بزرگ واتوبوس هستم تا کامیون و اتو بوس میبینم میگم       {بزرگ بزرگ }روز نیمه شعبان با مامان و مامانی برای اولین بار رفتم مغازه بابایی وبابایی جون برام این بزرگ وخرید

               

 

من ودختر خاله تو تشت

من ودختر خاله تو فرودگاه منتظر پرواز

 

من وآلبالوهای حیاط مامان بزرگ

             

 

 

گردش یک روز خوب توباغ با دختر عمه

               

یه جمعه که مامانم شاگرد داشت با بابا جونم رفته بودم گردش شلنگ هارو برسی میکنم ببینم سالم هستن اگه خراب ببریم پسشون بدیم

 

                 

خوب ببینم این خوش بو آره مثل اینکه اصل

                

خوب دیگه خیلی کار دارم باید برم کابینت ها رو خالی کنم یه سرم تو بالکن خاک بازی و آب بازی کنم یه چند تا کشو جدیدأ مرتب شده اونا رو خالی کنم کفشا رو ازجا کفشی بریزم بیرون وکلی کار دیگه دارم تا خاطره بعدی بابایزبانبامن حرف نزنبامن حرف نزنبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

همشهری
6 تیر 92 14:35
همیشه به خوشی خودت خاطره بگی گلم...
رها ماشاالله خوب وقت میکنی شاگردم میگیری (چی تدریس میکنی ؟)


ممنونم نه عزیزم اومدن شاگرد اونطور که فکر میکنی همچین راحتم نیست باسختی برای من یا مامان ههمراهه از بابت جا به جا کردن راستین ولی دیگه هفت ساله کارم اینه همه درسا مدرسه وریاضی وآمار دانشگاه
الی مامی آراد
7 تیر 92 1:17
قربونت بشم برای خودت مردی شدی که میخوای از الان مستقل باشی
نسیم-مامان آرتین
8 تیر 92 9:07
ای جون دلم شیطون

راستین جون دست به قلمت خوبه ها
من که میخواهم سر جهاز آرتین یه کابینت بذارم آخه کشته مرده کابینته شما هم باید به فکر یه مابینت اختصاصی باشید

آره ماهم باید به راستین بخریم
مامان پارسا
10 تیر 92 0:56
راستین جون عکسات خیلی بامزه شده مخصوصا عکسی که داری نخ دندون میکشی .