راستینراستین، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

راستین جون :گل باغ زندگی

منم کمک میکنم

1391/12/12 19:21
نویسنده : مامان رها
476 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام دوستان هفته قبل چند روزی بود که مامانم به کمک خانم هاشمی داشتن خونه تکونی میکردن البته بابام رو هم میدیدم که خیلی کمک میکرد و کارای سنگین وانجام میداد منم تا میتونستم کمک کردم صبح زود بیدار میشدم که بتونم با جی جی های جدید بازی کنم چون همه وسایل جلوی دست من بودن دنبال جارو برقی میرفتم و تا ازم میگرفتنش جیغ میزدم مامانم تند تند دستامو میشست وآب بازی وخانم هم به جارو برقی دستمال میکشیداینجا دارم جعبه ابزار رو مرتب میکنم ومیخ ها رو تمیز

 

چرا هیچ کس این کشوها رو تمیز نمیکنه

حالا بعد از این همه کار پنجشنبه و جمعه وقت گردش وتفریح رسید پنجشنبه اماده شدم تا برم آکادمی برای تشویق بابا

وای مامانم چرا نمیاد بریم عاشق دردرم

 

آفرین بابا جون برنده شدی

من که همش از این بغل به اون بغل میرفتم آخر سرم توی کورت بودم

 

حالا جمعه شد و میرم خونه مامانی

اولین بار هست که خودم ایستادم

من با چرخ همه اسباب بازی بازی می کنم

تا ادامه  برنامه بابای

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

نسیم-مامان آرتین
13 اسفند 91 9:34
آفرین به این پسمل مهربون وفداکار که به مامان وباباش کمک میکنه تا زیاد خسته نشن


آره والا میبینی نسیم جون
بهاره مامان ونداد
14 اسفند 91 15:20
وای تو چقدر خوش تیپی عزیزم عاشقتمممممممممممممممممممممم


مرسییییییییییی خاله جون
مامان بنیتا
15 اسفند 91 3:24
وای خدا تیپشو ببین چه قدر نازه آقا کوچولو
باریکلا که از حالا کمک دست مامانی هستی توی کارای خونه


ممنون خاله جون
مامان بردیا
16 اسفند 91 9:49
خسته نباشی خاله جون. خوش به حال مامان که یه همکار خوش تیپ مثل شما داره


آره والا من جمع میکنم راستین میریزه
مامان سونیا
16 اسفند 91 15:48
افرین به این گل پسر که روی پای خودش می ایسته تازه کمک مامانش خونه تکونی هم میکنی
مامان کیاوش
16 اسفند 91 16:47
آفرین عزیزم که به مامانی کمک میکنی.ماشاا... بزرگ شدی قشنگم.


ممنون خیلی وقت بود نبودی خاله
مرجان مامان آران
17 اسفند 91 15:26
عزیز دلم خسته نباشیییییییییی انقدر کار کردیییی
قربونت برم خوش تیپپپپپپپپ
همیشه به ددر رفتمممم
عکسای پسر ماهم اومداااااااا


سر میزنم حتمآ
شقایق مامان آرشا
18 اسفند 91 12:39
ای جونم مامانی بکر کردی جایی از چشم من دور می مونه باید ببینم خوب جا به جا شدن یا نه


آره والا