راستینراستین، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

راستین جون :گل باغ زندگی

ببه

1391/12/7 9:35
نویسنده : مامان رها
356 بازدید
اشتراک گذاری

راستین عزیزم هفته قبل برای کنترل رفتیم پیش دکترت وقد ودور سرت خوب بود ولی وزن نگرفته بودی واین اولین ماهی بود که وزنت اضافه نشده بودواین خیلی باعث نارحتی من شد ومن حدس زده بودم که وزن نگرفتی چون خودم تو خونه میزارمت رو وزنه از نوزادی هم بغل می کردم میرفتم رو وزنه وتقریبأ درست در میومد وزنت حالا دکترتم خیلی تعجب کرد ولی گفت از اسهال وسرما خوردگی که طول این ماه داشتی و شیر خشک تو عوض کرد و بدون لاکتوز داد برای مدت ٢هفته البته منم خیلی شیرینی وشکلات خورده بودم شاید روی شیر تأثیر کرده وشما شکمت خراب شد خلاصه الان کمی بهتری منم دوباره مثل نوزادیت رژیم ورعایت میکنم

راستی هر چی رو میخوای میگی ببه ببه گاهی هم درست میگی بده واین شیرین زبونیت باعث شده هر چی خواستی بهت ببم دیگه راحت میای آشپز خونه وبه همه تیس ها دسرسی داری آخه هر شیشه ای حالا دلستر دوغ نوشابه روغ زیتون آبلیمو وهر شیشه ببینی میگی تیس اینو از ٩ماهگی میگفتی وقتی یه بار نوشابه رو کنارت بازم کردم صدای اون رو تقلید کردی بازم وقت کردم برات می نویسم تا بعد بای

عکس از دریچه دوربین عمو احسان

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

جشنواره بزرگ تولید صداهای صوتی
7 اسفند 91 16:40
دوست بزرگوار رها عزیز برآنیم تا بزرگترین کتابخانه صوتی برای کودکان و نوجوانان ، بویژه کودکان نابینا را ایجاد کنیم . از شما بزرگوار رسما دعوت به عمل می آید تا در اجرای این جشنواره ، درخواست " همکار افتخاری" ما را پذیرا باشید و با اطلاع رسانی یا هرگونه اقدامی که خود صلاح می دانید، یاری مان نمائید.
نسیم-مامان آرتین
8 اسفند 91 9:09
وای رها جون مواظب باش نذار وزن گیریش بهم بخوره اما تپلی بچه تا چهاردست وپا رفتنشه بعد از اون وزن گیریش خیلی خیلی کم میشه وبعد از 1سالگی هم روز به روز بشیطنتشون زیاد میشه پس وزن گیری رود کمی رو طی میکنی در کل زیاد نگران نباش همه ما مامانای نی نی وبلاگی این روزها رو گذروندیم
راستی رها جون من چند تا عکس از طاها دارم میذارم برات ببین این 2تا چقدر شبیه هم دیگن


خوشحال میشم ببینم
پ
8 اسفند 91 11:00
سلام به رها جون وراستین گلم.ناراحت نباش آرتینم توماه 10 اصلا وزن نگرفت.اونم همش مریض بود.ایشالا تواین ماه جبران می کنه.راستین سیب زمینی دوست داره اگه می خوره آبپز وسرخ شده بهش بده خوب تپل می کنه.ببوسش


حتمآ میدم آره دوست داره
مرجان مامان آران
8 اسفند 91 13:34
قربون شکلت برم خوشگل خوردنییییییییییییییییی
عیبی نداره ایشالا این ماه وزن میگیره مامانش


ممنون امیدوارم
مامان سونیا
10 اسفند 91 10:54
عزیم خیلی مراقب بچه باش تو رو خدا الان هم که نزدیک عیده شیرینی و اجیل و همه چی درهم و برهم ندی به بچه بخوره کل سیستمش به هم میرزیه مراقب تغذیه خودت و بچه باش انقدرم شکلات و شیرینی نخور ضرر داره برات
مامان سونیا
10 اسفند 91 10:54
راستی رها جون شما قمی هستی ؟؟؟؟؟؟؟؟ الان چی ساکن قم هستی یا جای دیگه؟؟؟؟؟؟؟؟


نه خاله جون زنجان هستیم وزنجانی
مامان سونیا
10 اسفند 91 10:56
راستی یادم رفت بگم عکسهای راستین جون خیلی خوشگل شده از طرف من بچلونش این گل پسر رو برای راستین جونم
مامان سونیا
10 اسفند 91 11:10
سلام
من الان زنجان زندگی میکنم و ساکن یکی از شهرستانهای زنجانم اما خودم قمی هستم و همسرم اینجائیه


ممنون خوشحال شدم