راستینراستین، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

راستین جون :گل باغ زندگی

دومین دندان

1391/7/29 18:27
نویسنده : مامان رها
367 بازدید
اشتراک گذاری

سلام تا 7ماهم تموم شد دومین دندون هم اومد خیلی درد داره هیچی نمیتونم بخورم ولی حسابی شیطونی می کنم

اولأ اینکه عاشق موس هستم با اون نور قرمزش دل منو برده

دیگه اسباب بازیهام جزابیتی برام ندارم  2دقیقه بازی می کنم و سیر می شم دلم تکنولوژی جدید می خواد

ببینم چرا مامانم هی این دکمه رو میزد

وقتی خسته می شم گریه ام میاد

ولی تا دوربین و میبینم خیلی شاد میشم

اینجوری هم قایم موشک بازی می کنم

باید من بدونم مامانم زیر کابینت ها چی گذاشته یا نه؟

ولی سنگینه خوبه تو کابینت نذاشتی

از ترنم هم به هتون بگم که بزرگ شده چون واکسن زده

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مریم
2 آبان 91 17:56
عزیزم مبارک باشه
الناز مامان متین
2 آبان 91 17:57
مبارک مبارک مواضب مرواریدات باش
مرجان
3 آبان 91 16:40
راستین جون الهی فدات شم خاله,کاش اونجا بودم یه ماچ گونده ازت می گرفتم


مرسی خاله که سر زدی