راستینراستین، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

راستین جون :گل باغ زندگی

4.5

1391/5/8 17:10
نویسنده : مامان رها
554 بازدید
اشتراک گذاری

من تو 4.5ماهگی این کارها رو انجام میدم

1.غلتیدن{لازم که بگم اگه مامانم نباشه به شکم میمونم نمیتونم برگردم به چپ وراست میغلتم}

2.موقع خوشحالی جیغ بلند میزنم

3.موقع پخش موزیک یاوقتی که مامانم لالایی میگه منم کم نمیارم و باهاشون میخونم

4.وقتی بابام میاد خونه حسابی براش دست وپا میزنم

5.بچه ها رو از بزرگترها تشخیص میدم

6. تو آسانسور خونمون گریه میکنم اول آسانسورو دوست داشتم الان دوست ندارم می خوام مامانم منو از پله ببره 5طبقه حال میده

7.شیشمو خودم نگه میدارم اینجوری

                          وگاهی هم اینجوری

8.امروزم حسابی دلم ماهی می خواست اول گرفتم بعدم خوردم

9.روزی 4یا 5بار لباس عوض میکنم

10.هرشبم یا مهمونی میرم یا مهمون داریم وگرنه من گریه میکنم

11.آخر شبم از خستگی اول گریه وبعد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

سروش
9 مرداد 91 8:59
سلام
خیلی بامزست راستین جون.من که من که کل وبلاگشو زیرو رو کردم.دیشب که تو افطاری نشد خوب ببینمش ولی ماشالا خیلی نازی کوچولو


ممنون که سر زدین خوشحالمون کردین
پگاه
16 شهریور 91 15:25
وای رها جون این فیلمی که از خندش تو گوشیم دارم همرو دیوونه کرده از بس این گل پسرمون نازه.... !!!