راستینراستین، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

راستین جون :گل باغ زندگی

بازم آریشگاه

1392/11/26 9:59
نویسنده : مامان رها
726 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام راستین جونم شنبه به همراه بابا رفتین آریشگاه این بار 4رم بود که میرفتی ولی بدون حضور من وبابا خیلی ازت تعریف میکنه میگه پسر خوبی بود همکاری کامل کرد البته به روش دفعه قبل تا آقای آریشگر میرفته کنار راستین میگفته حاج آقا حاج آقا این این یعنی بیا موهامو کوتاه کن .الان دیگه همه کلمه ها رو تقریبآ میگی  ولی جملاتی که میسازی همش با نیسته.جدیدآ لباس پوشیدن برات سخت شده نمیای نمیپوشی کلی زمان میبره تا آمادت کنم بریم جایی گاهیم بد جور لج میکنی وبد گریه میکنی امید وارم گذری باشه .تا امروز زیاد از من دور نبودی  کلاس هام همه یک ساعت یا فوقش یک ونیم ساعت میشه یا مهمونی میرم دو ساعت ویا کمی این ور اون ور که کنارم نمیشی یک بارم تو ترکیه یه 5ساعتی ازم دور بودی طولانیترین دوری البته با بابا بودی ودور زده بودین ورفته بودین هتل من وخاله سونیا هم رفتیم خرید وآریشگاه ولی ساعت های آخر دیگه دل تو دلم نبود خودم خیلی بهت وابسته ام  انگار نمیتونم ازت دور بمونم اینار و نوشتم که بگم از این بع بعد یه روز کامل میخوام بزارمت برم دانشگاه البته برای دو تایمون هم خوبه یه کمی از این وابستگی کم میشه خوشحالم کلاسهام یه روزه ولی چون از صبح تا شبه یکمی دوریت برام سخته مامانی گفته که پیشت میاد و کنارت میمونه خیالم راحته که نمیخوام از خواب ناز بیدارت کنم تو هم تا 10 واین حدودا میخوابی امیدوارم به کمک بابا که اینقدر من وتشویق کرد برو درست روادامه بده ومامانی وهمکاری تو این 2سال ارشدم به خوبی طی بشه دوستت دارم عزیزم

                 

                    

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مینا مامان آرمانی
26 بهمن 92 0:10
آخی خوشتیپ خاله... مامانی ایشالله خدا کمک میکنه.واقعا سخته با بچه درس خوندن و... موفق باشی
مامان رها
پاسخ
مرسیییییییییی آرمان جونم رو ببوس
مامان بردیا
29 بهمن 92 16:03
رها جون حسابی ببوس و بچلونش که این سه تا عکس حسابی دلمو برد. خدا حفظش کنه
مامان رها
پاسخ
ممنون دوست خوبم
فرنیا
30 بهمن 92 7:43
سلام رها جان. ممنون که پیامم جواب دادی. خیلی ذوق زده شدم که بالآخره یه همشهری به چراغ سبز ما علامت داد. امیدوارم تو مقطع ارشد موفق باشی. واقعا کار و درس با بچه سخته ه ه ه ه ه که من تجربه هر دوشون رو دارم. البته ببخشید که دیر جوابتون رو دادم. از عوض من ببوس این نازنین پسرمون رو.بازم بهتون سر می زنم و شما هم منت سر ما بذار.
مامان رها
پاسخ
سلام فرنیا خانم خواهش میکنم بله شما هم گل پسر رو ببوس ممنون از آره خیلی سخته کار خونه و بچه و دانشگاه وای حتمآ سر میزنم[گل