راستینراستین، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

راستین جون :گل باغ زندگی

تولد مامانو

1392/7/16 1:47
نویسنده : مامان رها
1,090 بازدید
اشتراک گذاری

سلام راستین خوشگل که الان 2روزه به من میگی مامانو وبه به بابا میگی بابا لو  با اجازت دیروز تولدم بود وتصمیم گرفتم یه کیک بگیریم وتولد سه نفری بگیریم...

آخه عزیزم اینقدر دست وپامو بستی که به هیچ کاری نمیرسم تا چه برسه تولد بگیرم ولی مامانی وبابایی هم دستشون درد نکنه تولدامون رو هیچ وقت فراموش نمیکنن مهمون خونمون شدن از کیک برات بگم که تو کلی خوشحال بودی کیک وخریدم گذاشتم تو ماشین هی میگفتی مامانا مامانو پوف پوف تا اومدیم خونه گذاشتم یخچال هی در یخچال و باز میکردی میگفتی پوف پوف بیار که بیار تا باسختی سرت وگرم کردم تا شب که کیک آوردیم تو خیلی خوشحال بودی چند بار شمع هارو روشن کردیم وتو فوت کردی معلوم نبود تولد من یا تولد تو ده بار بیشتر شمع رو فوت کردی هر دفعه هم به بابایی  میگفتی دست دست تو قنادی هم خانمه فکر میکرد رها تویی کلی صدات میکرد رها بیا رها بشین رها شکلات بخور تا موقع از در خارج شدن گفتم بابا من رهام تولد من این راستین وکلی خندیدم حالا برام جالب این کبک شمع وپوف از کجا یاد گرفتی چون بیشتر از 3ماه تولد نرفتیم؟؟؟نه الان یادم اومد وعکسشو دیدم یه تولد و شام سه هفته قبل دعوت بودیم تو اونجا یاد گرفتی شیطون

         

        

اینم کادوی بابا به من یه گوشی اندروید که توسط تو داره افتتاح میشه

گوشی قبلیم بابا وقتی نامزد بودیم خریده بود آخرین مدل نوکیا بود من راضی بودم اینم دیگه آخرشه تومورچه کشتن رو توگوشی بابا یاد گرفتی رو اینم اجرا میکنی کلآ به هرچی گوشی وتبلته واردی و تند تند انگشتت ومیکشی روش

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان سونیا
16 مهر 92 9:16
وای مــــردم! روزِ ناز کودک است روز سرمســـــتی و ساز کودک است کودک است آییــــنه ی دل را صفا کودک است محصـــولی از عشق ووفا روز کودک مبارک
مامان سونیا
16 مهر 92 9:17
تولد مبارک تولد مبارک تولد مبارک -----------------------------() ------------------------------|| -------------------{*~*~*~*~*~*~*} ------------@@@@@@@@@@@@@@@ -------------{~*~*~*~*~*~*~*~*~*~} -----@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ------{~*~*~*~*~*~*~*~~*~*~*~*~*~} ------{~*~*~*~~ *~~*~~~~*~~*~~*~*} ------{~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~*} -----@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
معصومه
16 مهر 92 11:03
عزیزم مبارکه خانوم خانوما

راستی چند وقتی هست لینکتون کردم اما دریغ از احوالپرسی از طرف شما

کوچولو رو بببوس




ببخشید من خبر نداشتم حتمآ سر میزنم


عزیزم آدرس نذاشتین
نسیم مامان آرتین
16 مهر 92 14:08
تربچه خاله روزت مبارک رها جونم تولدت مبارک
مامان بردیا
16 مهر 92 14:55
تولدت مبارک رها جون. سالهای طولانی و شادی پیش روت باشه انشاا... روزت مبارک راستین جون
همشهری
16 مهر 92 23:02
تولدت مبارک


ممنونم مرسی
همشهری
16 مهر 92 23:05
چ جالب منم فکر کردم شاید مامان رها مربوط میشه ب قبل جنسیت راستین که اسم مورد علاقه ت رها بوده ولی نه بابا سخت اشتباه کردم خودمونیما رها عجب مامان و بابای باسلیقه ای داشتی


ممنونم حالا همه جا فکر میکنن رها همین راستین کوچولو
نسیم مامان آرتین
17 مهر 92 9:01
راستین جون پسر خوشگلم دیروز گمتون کردم خیلی دنبالتون گشتم تا با آرتین یه عکس 2نفری بگیرم اما نشد ایشالا این دفعه


سلام من به خاطر سردی هوا خواستم برم کمی دنبالتون گشتم اما چون ندیدمتون رفتم
ارشد تغذیه
21 مهر 92 12:19
تولدت مبارک رها خانوم


مرسییییییییییی ممنون
مامان بردیا شیطون
8 آبان 92 16:13
تولدت مبارک مامانی.... ماشالا به این شازده