راستینراستین، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

راستین جون :گل باغ زندگی

راستین ودومین روز جهانی کودک

1392/7/18 18:03
نویسنده : مامان رها
1,255 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم روز جهانیت مبارک باشه گلم از نگاه من  هر روز روز تو وهر لحضه برای توست دوستت دارم  مهربون که هر وقت لباس بهت میپوشونم یا بغلم هستی منو بوس میکنی واین لحضه رو دوست دارم منم هر لحضه سعی میکنم که توجه ومحبتم به تو باشه میدونم همه مامانای مهربون هم همینطورن در ادامه مطلب راستین در روز جهانی کودک 

روز جهانی کودک

 ظهر روز 16 مهر موسسه خیریه روزبه

    

عاشق تماشای بچه هایی بودی که از مهدها اومده بودن

           

به این دوتاعروسکم هی میگفتی آقا ولی نزدیکشون نمیرفتی میترسیدی

            

به دلیل پخش آهنگ شاد تو در هین قدم زدن نانای میکردی وتنها بچه ای بودی که از پشت ساختمون های اونجا دیدن میکردی ودوست داشتی جاهای ناشناخته رو کشف کنی

               

بعد از ظهر 16مهر دوباره رفتیم خیریه ولی به دلیل سردی هوا وشلوغی زیاد نتونستم تو رو از بغلم زمین بزارم  کمی بودیم وبرگشتیم

بعد از ظهر 17 مهر پارک ملت

             

         

          

و راستین عاشق زهرا وتبسم که نمیذاشتی از کنارت دور بشن 

                     

             

و در آخر جشنی که به مناسبت روز کودک مامانی گرفت و تا شب حسابی به شما کودک های جدید وما کودکهای قدیم خوش گذشت

            

               

روز جهانی کودک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
20 مهر 92 11:24
عزیز دلم روزت با تاخیر مبارک
پگاه مامان آرتین
20 مهر 92 13:15
عزیزم روزت مبارک.بهترینها روبرات آرزومندم
ارشد تغذیه
21 مهر 92 12:24

بااجازه رهاخانوم
من پسرتونو خیلی دوست دارم و برای اینکه مامان خوش سلیقه ای هم داره و همش وبلاگشو به روز میکنه تند تند به وبلاگتون سر میزنم انشاالله در پناه خدا همیشه زنده و سالم و شاد باشید


ممنونم خوشحال میشم که بایه شخص تحصیل کرده در ارتباط باشم این نظر لطف شماست