راستینراستین، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

راستین جون :گل باغ زندگی

این روزهای من

1392/6/3 18:11
نویسنده : مامان رها
1,101 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام من اومدم بگم تو این روزای گرم من چی کار میکنم بیشتر روزها که شنا میکنم وانم دم دستم تا میریم مامان دستامو یا پا همو بشوره اینقدر جیغ میزنم تا به هدفم که آب بازی ونشستن تو وان حموم برسم حالا مامانم کار داشتنی منو  میزاره تا آب بازی کنم منم تا یک ساعت خسته میشم ومیام بیرون

              

دیگه اینکه چند باری پارک رفتم قدم زدن وگشتن توی پارک و دوست دارم وبه دنبال مورچه ها حرکت میکنم

                                                                                     

تو خونه ام مثل همیشه اگه اسباب بازی تو سبد یا رو کمد تو کشو باشن تا اونجایی که میتونم همه رو به هم میریزم ولی با هاشون بازی نمیکنم

آخه کارای مهمتری دارم وسایل خونه منتظرم هستن مامانم بخواد منو پیدا کنه با تعقیب وسایل ریخته شده به من میرسه  

    

       

 مامانی به مامانم گفته که اگه دیدی هیچ صدایی از راستین نمیاد بدون داره یه کار خطر ناک میکنه اونکه من برای اینکه دستم رو نشه کارامو با آواز انجام میدم این روزا عاشق کلید هستم و به همه کلیدا میگم در در ومیتونم خیلی خوب کلید ها رو سرجاشون بندازم وبعضی ازدرها روبازکنم

                

حالا کدومو بردارم  حتمآمامان یه کار مهم داره که راضی شده این همه دردر به من بده  منم یه کار شیطونی کردم از گرفتن کلید محروم شدم آخه میبردم کلیدا رو میزدم به دو شاخه  حالا از خوابم بگم که حسابی کم شده دیگه شبا یک میخوابم و صبح ها نه ونیم بیدار میشم و ظهر ها هم 3تا 4 ونیم میخوابم قبلنا گاهی صبح تا 11و12 میخوابیدم  و بعد ظهرم چند ساعت میخوابیدم مامانم از این بابت کلی عصبانی آخه من دو دقیقه بازی میکنم و بعد میام سراغ مامانم و نق میزنم

 

 من بیشتر لباسامو از روی ژرنال لباس انتخاب می کنم 

                  

اینجا عکس بچه گی های مامان وبابا رو گذاشتم این بابا وقتی کوچک بود با دقت نگاه میکنم

 

           

 اینم کابینتا مونه که چند ماهی که این طوری بسته شدن حالا کی باز میشن خدا میدونه اگه لحضه ای باز بشن منم همه وسایلای توشو تو ی چند ثانیه خالی میکنم بعضیا شونم  که خرابن میشکونم

                

              

   اگه لازم باشه دکور خونه رو با سلیقه خودم عوض میکنم

 خلاصه اینکه هفته قبل بابام برام مایو خرید واستخر یکی از دوستامون رفتیم البته سر پوشیده بود ومن اونجا مورد تشویق همه شناگرا قرارگرفتم وحسابی به منم خوش گذشت یه روزم که مامان عروسی رفته بود از ظهر تا شب 12خونه مامانی موندم با زهرا بازی کردم اصلأ گریه نکردم این اولین باری بود که طولانی از مامان جدا میموندم حالا تا خاطره بعدی   بابایی ییی

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

نسیم-مامان آرتین
4 شهریور 92 9:42
ای جونم جوجه کوچولوی فشن حسابی خوشحالم که این پسرای زنجانی 1000ماشاا..از همدیگه کم نمیارن همشون مثل همن شیطنت هاشونم مثل هم-دیزاین خونتونم حسابی دیدنی شده من تازه تازه دارم بعضی از کمد وکابینتهارو پرده برداری میکنم

آره والا حسابی شیطونن با این حساب حالا حالا ها کار داریم
سعیده مامان آرتین
5 شهریور 92 8:50
چقدر شما بچه ها عاشق اب بازی هستید نمیدونم.
رها جون پسرامون بزرگتر میشن شیطونیهاشونم بیشتر میشه و باید وقت بیشتری براشون بذاریم. خوبه که انقدر همه چی رو کامل و با عکس گذاشتی. پست خوبی بود.


آره واقآ هر روز شیطون تر میشن
مامان برديا
5 شهریور 92 10:33
فداي تو گلم با اين چيدمان دكوراسيونت . دستت درد نكنه خاله جون. آشپزخونتونم كه شبيه خونه ما شده
خسته نباشي عزيزم
عنوان: خرمن شعر خردسال
سر شناسه: اسد الله شعباني
مشخصات نشر:نشر توكا. تهران. سال انتشار 1387.
مشخصات ظاهري: 360 صفحه. شابك:9789646645448
شماره كتابشناسي ملي:110152
مركز پخش:تهران خ انقلاب خ دانشگاه خ وحيد نظري پ121 واحدB23
تلفن:66955923- فاكس:66971278 - همراه:09123086232
asadolah_shabani@yahoo.com
سايت:www.cacbook.com
داشتن اين كتاب رو بهت پيشنهاد ميكنم. شايد از طريق انتشارات بتوني خريدكني . يه دنيا شادي و سلامتي براتون ارزو دارم
[بوسه][بوسه][بوسه][بوسه]

خیلی ممنونم حتمآ میخرم
الی مامی آراد
5 شهریور 92 13:25
ای جووونم موهای فشنش رو نگاه

ممنونم باچشمای قشنگتون میبینید
مرجان مامان آران
7 شهریور 92 16:35
ای جانممممم چه عکسای خوشگلییییی عزیزم نازی چقدر شیرینو بامزه شدی ماشالاا
مامان پینار
9 شهریور 92 15:08
ای جونم ماشالله
مامان پارسا
11 شهریور 92 1:19
خیلی بامزه بود خدایی به قیافه ش نمی خوره این همه شیطون باشه . عکس حمامش خیلی باحال بود.
مامان مهرزاد جان
13 شهریور 92 11:57
ای شیطططططونننن ماشاله از این وروجک ها هرچی بگی برمیاد عاشق اون درای کابینتم خیلی وقت سر نمیزنید