راستینراستین، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

راستین جون :گل باغ زندگی

خاطره من تو دو روز...

1392/2/21 18:21
نویسنده : مامان رها
1,504 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوست جونام خاطره من تو دو روز پنجشنبه وجمعه 19و20 اردیبهشت 92که تو ادامه مطلب میزارم بزرگ شدم بخونم کیف کنمچشمک

                

 

پنجشنبه که از خواب بیدار شدم ساعت 11بودمامان جونم کوه شو رفته بود وبرگشته بود باباجونم هم رفته بود مغازه مامانم بعد تعویض لباسام وپمپرسم وشتشوی دست وصورتم بهم صبحانه تخم مرغ داد خوردم منم تی وی نگاه کردم یه آهنگ بود خیلی خوب بود مامانم گفت لیلاست نانای میکنه منم دوست داشتم اینجا محو تماشا شدم

بعد خوردن صبحانه وکمی بازی مامان گفت که بابا جون میره قزوین مسابقه ما هم میریم خونه مامانی ساعت یک رفتیم دنبال باباروبردیم پیادش کردیم آکادمی که با هم تیمیاش برن مسابقه بعد هم رفتیم خونه مامانی

            

             

تو حیاط مامانم به کمک خاله مهرو میخواست عکس منو کنار گل های خوشگل بگیره ولی من همکاری نمی کردم دلم میخواست آب بازی کنم حوض وآب وکه دیده بودم دیگه هیچی برام مهم نبود این عکسا رو که میبینید از تو بیست سی تا گلچین شده

    

    

   

بعد کمی آب بازی خیالم راحت شد ورفتم نهار خوردم ولالا کردم بعد بیدار شدن با زهرا کلی بازی کردم مامانم شاگرد داشت منو مامانی مواضبت کرد مامانی خیلی زیاد مواضب من حتی بیشتر از مامانم تند تند دستای منو میشوره  بعد اینکه مامانم به کمک مامانی برام کنسرو نخود فرنگی درست کرد عصری با خاله ومامانم ومامانی رفتیم دردر وخرید تو دردر دلم میخواست خودم کالسکمو برونم به خاطر همین اینقدر جیغ زدم تا به هدفم برسم ومامانم مجبور شد منو بغل کنه تا من کالسکه برونم بعدم اومدیم خونه وشام خوردیم من هم چنان شیطونی کردم تا 12شب خوابیدم باباساعت 2.٣٠نیمه شب اومده بود بازم برنده شده بودن با هم برگشته بودیم خونه ولی بازم صبح 6 رفته بود کوه جای خیلی دور که قرار بود جمعه شب بیاد من چون بد خواب شدم جمعه ساعت 1.30ظهر از خواب بیدار شدم

        

 پشه بی تربیت پیشونی وابرو وگوشمونیش زده بود خیلی مخارید مامانم پماد زد ولی چون پوستم خیلی حساس قرمز شده وکلافه بودم بازم مثل هر روز صبحانمو خوردم تا لباسامودیدم گفتم دردر تا مامانم آماده بشه منم بازی فکری کردم زهرا بهم داده

   

این هفته خاله الهه اینا شمال بودن مامانی از صبح تا بعد از ظهر مجلس رفته بود بابام که کوه بود اونِ که خاله مهرو منو بابایی رو ومامانمو دعوت کرده بود نهار خونشون خیلی خوش گذشت

           

دارم فکر میکنم چی بازی کنم در ضمن هم زمان آهنگ هم زمزمه میکنم تا صدای ضبط کم میشه داد میزنم نانای

اول که عروسک بازی کردم

بعدش سه چرخه سواری

بستنی خوردم خودم تنهایی من دوست دارم همه چی رو خودم بخورم به من نخورونن

            

   

ورزش کردم

           

بعدش خسته بودم کمی استراحت کردم ولالا

آخرشم خاله برامون کیک درست کرد رفتیم پارک وتو پارک بابام ومامانی هم اومدن وخیلی خوش گذشت من عاشق سرسر وتابم تا از سرسره میومدم دوباره میخواستم که برم سر بخورم هوا هم مثل همیشه کمی سرد بود ومن مجبور بودم بر خلاف میلم لباس زمستونی بپوشم

            

        

وقتی شب شد بای بای کردیم که بیایم خونمون بابا گفت بریم خونه حاجی بابا اونجا رسیدم اول جوجومو دیدم بعد از حاجی بابا پولکی رژیمی گرفتم خوردم همیشه چون رو میز میشه من میخوام که از اون بها بمن بده بعدم با مژده ومرواریدجون بازی کردم وخسته وخوشحال اومدم خونه بابام منوحموم کرد پسر تمیز وسشوار کشیده به یه خواب خوب فرو رفتم

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

مامان پینار
21 اردیبهشت 92 21:34
آفرین به این پسر مستقل و خوش اخلاق و اجتماعی.


ممنون مرسی
نسیم-مامان آرتین
22 اردیبهشت 92 14:41
وای راستین جون چقدر بهت خوش گذشته
همیشهخوش باشید


ممنون شما هم همینطور
مامان بنیتا
22 اردیبهشت 92 16:08
عزیزم چه قدر سرت شلوغ بوده این دوروزه حسابی خوش گذروندیا عسلم
ای جووووونم چقدر بامزه بستنی می خوره


مرسی خاله جون
مرجان مامان آران
23 اردیبهشت 92 1:42
قربونت برمممممممممم روز به روز اقا تر ميشيييييييي با اين تيپتتتتتتتتت


ممنون مامان مرجان
مامان سونیا
24 اردیبهشت 92 18:23
وای وای چه گل پسر خوش اخلاقی حسابی خوش گذروندی توی این دو روز گل پسر چه عکسای قشنگی بستنی خوردنت رو قربون عسیسمممممم
مامان بردیا
25 اردیبهشت 92 8:54
سلام رها جون
این چند وقت سرم شلوغ بود نشد زودتر بیام.سالگر ازدواجتون مبارک هرچند تاخیر زیادی دارم برای گفتنش
ببوس روی ماه نازنین پسر رو که مثل همیشه انرژی گرفتم از دیدن ماه صورتش

ممنون شما همیشه لطف داری عزیزم
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
25 اردیبهشت 92 13:32
چه پسر نازی. پازلت هم خیلی خوشگله. تو هم مثل آرتین من عاشق آب بازی هستی شیطون.
بهاره مامان ونداد
30 اردیبهشت 92 1:32
وای چه عکس هایی مهم نیست تو نگاه نکردی خاله مهم اینه که توشون حضور داری خوش تیپ من


ممنون مرسی
خاله مه رو
31 اردیبهشت 92 11:24
از عكسهاي قشنگت لذت بردم راستين جون دوستت دارم
شقایق مامان آرشا
2 خرداد 92 23:05
همه روزهایتان خوش