راستینراستین، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

راستین جون :گل باغ زندگی

من13ماهم تموم شد

1392/1/26 17:31
نویسنده : مامان رها
552 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر همگی من دیگه بزرگ شدم و وارد ١٤ماهگی شدمهورامن بلدم الهی شکر کنم

          

خدایا شکرت خدایا ممنونم الان همه جا از من میخوان که الهی شکر کنم

اولین خبر این ماهم اینکه برای اولین بار رفتم آرایشگاه وموهامو کوتاه کردم اولش ساکت بغل بابام نشسته بودم ولی بعدش کم کم گریه ام گرفت هی مامانم ونشون میدادم ومیخواستم برم بغل مامانم البته زیاد طول نکشید هی سرمو تکون میدام ولی راحت شدم وموهام کوتاه شد ومرتب

     

عاشق بازی تو بالکنم تا به هدفم برسم جیغ های بلند میزنم

    

هر کی از خونمون بره منم تا طبقه پایین میرم وخودم باید دگمه آسانسور وبزنم و همه مهمونا رو راه میندازم اگه مامان یا بابا حموم برن منو نبرن من خیلی گریه میکنم تا ببینم در حموم بازه خودم یکسره میرم تو

  

تا دوربین رو میبینم اینجوری میکنم

    

دیروز رفته بودیم مهمونی باغ...

همه منو دوست داشتن منم تا میتونستم شلوغ کردم وبازی کردم خیلی خوش گذشت

   

   

دوست دارم این شکوفه های زیبا رو بخورم

   

مهمون پارسا وهستی بودم که باهم پسر خاله ودختر خاله هستن بابا ومامانا مونم باهم دوستن

    

    

تا خاطره بعدی بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان بنیتا
26 فروردین 92 18:09
عزززیزم ورودت به 14 ماهگی رو تبریک می گم..آفرین که بلدی خدای مهربون رو شکر کنی پسر خوب همیشه به گردش گلم
نسیم-مامان آرتین
27 فروردین 92 8:41
راستین جونم 13 ماهگیت مبارک چقدر ناناز شدی با اون موهای مرتبت رها جون نظر خصوصی داری
مرجان مامان آران
27 فروردین 92 18:27
14 ماهگيت مبارك عزيزمممممم رمزم گذاشت خصوصي
مامان سونیا
28 فروردین 92 12:02
13 ماهه شدنت مبارک گل پسر خوشگل وناز انشاالله 120 ساله بشی عزیزم
مامان بردیا
31 فروردین 92 15:11
مامان پارسا
1 اردیبهشت 92 1:38
مبارکه خاله جون. چه خوشتیپ شدی عزیزم
مهدیه
5 اردیبهشت 92 11:59
سلام خوشحال میشم از وبلاگمون دیدن کنید و اگه خواستین خاطره ی زایمانتون رو در اون ثبت می کنیم! هدفمون جمع آوری یک آرشیو از خاطرات شیرین زایمان مادرانه!