راستینراستین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

راستین جون :گل باغ زندگی

یلدا چه با حاله

1391/10/2 20:30
نویسنده : مامان رها
1,453 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امسال اولین حضور من در شب یلدا بود خیلی خوب بود  فرقش با شبای قبلی این بود که خیلی سرد بود وهم خونه حاجی بابا رفتم وهم خونه بابایی همه فامیل رو حسابی دیدم

اینجا آماده شدم برم مهمونی

مامان این عروسک وداده عکس من خوب بشه ولی اینجا یه مشکلی هست

 بسه دیگه عکس نگیر خجالت کشیدم

در حال خوردن انگور شب یلدا

فکرکردم این یه توپ سنگین ولی ...

ولی انگار مبل راحتی

اینم جاهم شب یلدا بغل رژین

حالا خونه مامانی وادامه شیطونی به به چه خوش میگذره

حیف شد تا من برسم زهرا رفته بود با تبسم عکس میگرم

این ترنم کوچولو همش خوابه

 

یلدا با مامان و بابا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

نسیم -مامان آرتین
3 دی 91 10:20
یلدات مبارک چه لباس خوشگلی پوشیده


ممنون خاله که سر میزنی
رادین عشق زندگی
3 دی 91 20:03
سلام ممنون بابت حضورتون و یلداتون هم مبارک....
مرجان مامان آران
4 دی 91 12:48
یلداتون مبارک عزیزممممممممممممم
ایشالا همیشه خوش باشید
عکسهاتونم خیلی قشنگ بودددددددددد
ماهم اپ کردیم پیش ما بیاین


حتمآ مررسی
ثمین
4 دی 91 23:55
سلام رها جان ممنون عزیزم در جشنواره یلدای دنیای نفیس ثبت شد! راستی خیلی سرهمی زیبایی بود!