راستینراستین، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

راستین جون :گل باغ زندگی

دوستان عزیزم سلام

1391/9/18 17:39
نویسنده : مامان رها
420 بازدید
اشتراک گذاری

دوستای خوبم من چند روزی بود مریض بودم و حالم زیاد خوب نبود البته الانم هنوز کامل خوب نشدم و سرفه میکنم امید وارم تن همگی سالم باشه از اینکه این چند روز جویای حال من بودین از همگی ممنونم

با تشکر راستین

سه شنبه یه ساعتی موندم پیش مامان بزرگم مامانم دوباره رفت دکتر پسر خوبی بودم با اینکه خودم هم مریض بودم ولی اصلأ گریه نکردم

اینجا آماده شدم بریم این کلاهم زن عمو سیما بافته خوشمزه بافتی زن عمو

اینم تابم بابم برام خریده خیلی دوستش دارم

عاشق ولو شدن روی اونم چون ارتفاعش بلند بود وخطر اوفتادن من بود اونو پایینتر آوردن

از وقتی مامانم کارش وشروع کرده یا من میرم پیش مامانی یا مامانی میاد خونمون گاهیم مامانم کلاساشو 7عصر میزاره که من با بابا جونم بمونم ولی مامانی به خاطر سردی هوا بیشتر میاد پیشم من که مریض شدم مامانی این ماشین نانای دار رو برام خریدبزرگ همینم تو سیسمونی خریده بود ویکهم عمورضا برام خریده حالا3تا دارم

ولی من اینور ماشین هارو بیشتر دوست دارم

همگی و برعکسشون میکنم

تا دوربینم میبینم چشمهامو میبندم

اینم پوشه کارم چون پوشه زهرا وتبسم و خراب میکردم وورقه هاشون و پاره میکردم مامانم برام خرید آخه دوست داشتم

به شدت در حال بازی کردن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

نی نی فتو
17 آذر 91 11:31
سلام مامان مهربون با طراحی تقویم 92 برای کوچولوتون یه یادگاری قشنگ براش درست کنین تو قسمت طراحی تقویم منتظرتون هستیم
مرجان مامان آران
18 آذر 91 0:42
عزیز دلممممممممممم تو هم سرما خوردی ارانم خیلی بد سرما خورد تب بالا و سرفه های بد هنوزم خوب نشده
نسیم -مامان آرتین
19 آذر 91 10:18
رها جون امروز یه چیزی کشف کردم اون عکسی که راستین چشماشو بسته چقدر شبیه طاها شده نـــــــــــــــــــــــــه؟؟؟
راستی دست مامانی درد نکنه چه ماشین خوشگلی برای راستین جون خریده


آره دقت نکرده بودم شبیه
ثمین
19 آذر 91 12:22
سلام عزیزم
لینک شدین! راستین جان به جمع دوستان دنیای نفیس خوش اومدی


ممنون
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
20 آذر 91 8:10
چه پسر عسلی دارید. با افتخار لینکتون کردم.


مرسی دوست جون
ninipics
24 آذر 91 22:36
با سلام و عرض ادب اگه مایلین از نوزاد در خواب شیرین شما یا بستگان شما عکس های خلاقانه و حرفه ای در محیط ارام منزل شما یا آتلیه عکاسی ما برای همیشه به یادگار باقی بماند، مقدمتان را برای بازدید از وب سایت خود به دیده می نهیم... راستین جونه ناز و دوست داشتنی منتظرتیم www.ninipics.blogfa.com