راستینراستین، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

راستین جون :گل باغ زندگی

اولین مسافرت

1391/11/28 10:53
نویسنده : مامان رها
581 بازدید
اشتراک گذاری

سلام من اولین مسافرتم رو در تاریخ ١٧ آبان٩١ رفتم مشهد زیارت امام رضا دوست داشتم مسافرتهامو از مکان زیارتی شروع کنم جای همگی خالی خیلی خوش گذشت منم پسر خوبی بودم اصلا مامان وبابام واذیت نکردم اونام منو همش میبردن ددر

 توهواپیما خوب بود

به منم کمربند دادن مامانم میگفت قبلأ به بچه هااسباب بازیم میدادن ولی به من ندادن

می خواستم هرچه زودتر کمربندم و باز کنم

اینجام فرودگاه مشهد

بعدم رفتیم هتل عاشق آکواریوم اونجا شدم

حرم امام رضا خیلی قشنگ بود چراغ و آینه ها رو خیلی دوست داشتم به کبوترهای حرم دونه دادم ولی چون دوربین نمیذاشتن  مامانم چنتا عکس با موبایلش ازم گرفت

به امید قبولی زیارت بای بای

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نسیم-مامان آرتین
21 آبان 91 8:47
زیارت قبول مش راشتین
خوش به حالتون ما که تا الان نتونستیم یه جای زیارتی بریم فقط جاهای سیاحتی رفتیم


مرسی اینشااله بزودی برین
پگاه مامان آرتین
21 آبان 91 20:12
سلام دوست جون زیارت قبول.همیشه به سفر.


ممنون دوباره قسمت شما
خاله مه رو
23 آبان 91 16:55
راستين جون عاشق عكس اتلييه ات در مشهد شدم البته عكساي كه مامان گرفته هم خوب بود


مرسی خاله ممنون که سر زدین
خاله
23 آبان 91 16:57
سلام من خاله مه رو هستم مطالب جالب و ديدني بود


مرسی