راستینراستین، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

راستین جون :گل باغ زندگی

اردی بهشت 94

1394/5/14 23:23
نویسنده : مامان رها
1,113 بازدید
اشتراک گذاری

یه جمعه اردی بهشت ماه وصبح زود وحرکت به سمت ما هنشان سه تایی وبازدید از تنگه اند آباد که بسیار زیبا وکمی ترسناک حرکت در شکاف دو کوه بلند یک شکاف باریک البته چون تنها بودیم من میترسیدم شاید اگه با گروه بودم ترسم کمتر بود وجای خوبی برای راستین آب خنک وسنگ فراوان برای بازی راستین جون البته کمی سخره نوردی داشت ومن مجبور به حمل کامیونت وبابا حمل خودت بود چون دست بردار نبودی که باید کامیونم رو هم ببرم

 

اینم یه جمعه خوب دیگه همراه مامانی وبابایی و در یک باغ بسیار زیبا بکر وخلوت چندین کلومتر بعد از گنبد سلطانیه 

اینجا بود که اولین کوه نوردیت رو به تنهایی تجربه کردی البته موقع که داشتی از این پایین میومدی  میخواستی زمین بخوردی تو دستت سنگ بود من  از دور داد زدم سنگ رو بنداز انداختی زود دستات رو آوردی  وخوشبختانه آسیب جدی ندیدی تو زمین خوردن ها فرضی زود دستت رو میاری 

یه روز تعطیل وقایق سواری خانوادگی

بقیه در ادامه مطلببغل

من وقتی سخره نوردی کردم تو هم همش چشمت به من میخواستی بیایی بالا

 

 

پسندها (14)

نظرات (0)