راستینراستین، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

راستین جون :گل باغ زندگی

یه گردش

1391/11/28 17:36
نویسنده : مامان رها
1,152 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم جمعه هوا خوب بودبرای همین ما تصمیم گرفتیم ...

یه ماهیگیری با دوستان بریم صبح ٩رفتیم وشب٩ اومدیم خاله ها المیرا ومریم و زیبا زهرا وزینب با همسراشون وسارا کوچولو هم با ما بودندخیلی به شما خوش گذشت والبته به ما هم همینطور هوا کاملإ بهاری بود البته وقت برگشتن یه مسیر کوتاهه از جاده که گردنه بود بسته شده بود مجبور شدیم کمی صبر کنیم و تا راه داری جاده رو باز کنه  ولی شما نی نی خوب وساکتی بودی و فقط شیر میخوردی بعد از اینکه رسیدیم هم یه سر خونه مامانی زدیم و شما کلی بازی کردی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

قالب کودکانه
28 بهمن 91 17:56
سلام گلم اگر دوس داشتی با عکس فرشته ی گلت برات قالب وبلاگ درست کنم یه سر بیا نمونه کارامو بین خودم طراحی و کد نویسی می کنم هر جوری که بخوای با هر تمی که بخوای قالب درست می کنم راستی تقویم هم درست می کن اگر دوس داشتی نمونه کارای تقویم رو برات ای میل می کنم
هیراد و عمه لیلاش
28 بهمن 91 19:57
سلام ، هیراد جون توی مسابقه شرکت کرده ، لطفا به وبلاگش بیایید و کمکش کنیدآرزومند ارزوهای شما
مرجان مامان آران
29 بهمن 91 0:56
به به چه جای خوب و با صفایی ایشالا که همیشه خوش باشید عزیزممممممممم


ممنون عزیزم
مامان بنیتا
29 بهمن 91 1:52
به به چه جای باصفایی..راستین جونم چه حالی می کنه وسط شنها عزیزممم
نسیم-مامان آرتین
29 بهمن 91 8:50
ای جونم شن بازی دوستداری


بله خاله
مامان بردیا
1 اسفند 91 12:04
عزیزمممممهمیشه به گردش و شادی


ممنون خاله مهربون