راستینراستین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

راستین جون :گل باغ زندگی

آش دندونی من

1391/7/11 17:42
نویسنده : مامان رها
1,350 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صد تا سلام         من اومدم با دندونام

می خوام نشونتون بدم           صاحب چند مرواریدم

یواش یواش وبی صدا             شدم جزء کباب خورا

 از اونجایی که من با زحمت زیاد دارم دندون در میارم مامانم تصمیم گرفت روز تولد امام رضا برام آش دندونی یا به قول خودش دندونک بپزه منم خیلی کمک کردم ببینید

                     گندم پاک کردنم سخت ها

   با این حال حواسم به همه چی بود کی میاد کی میره

                       دیگه خسته شدم

 

                      ترنم هم آمده بود کمک

             من می خواستم بغلش کنم بابام نذاشت

     رو این دندوناهم مامانم شعر اولی رو نوشته بود که رو درظرفها چسبوندیم

               تو بالکن خونمون دندونک پختیم

        اینم یک نمونه از دندونک های آماده عکس من هم بود

          اینم بقیه ماجرا

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

پگاه مامان آرتين
10 مهر 91 10:27
سلام مباركه.الهي آش سربازيت.منم ميخوام بهم مي دي.دست مامان وباباهم دردنكنه.


سلام خاله مرسی ببخشید نشد به همه بدیم از خیلیا شرمنده ایم الهی آرتین جون هم راحت وزود دندون داره
مینا
10 مهر 91 15:23
راستین جونم مبارک باشه امیدوارم همه دندونات به سلامتی یکی پس از دیگری دربیادوزیاد اذیت نشی میبوسمت


سلام خاله میناممنون که به یاد من هستین دوست دارم فراوون
بابای ارشیا
7 بهمن 91 17:08
ای بابا ای بابا رها جون نکن عزیزم از حالا داره یادت میده زن ذلیل بشی ها نکن از این کارو فقط مثل من و بابا جونت نهایت کاری که می کنی شتشو و رفت و روب و گرد گیری و جارو ، و نگهداری از بچه ؛ آب دادن به غنچه ، گاهی هم پختن و جمع کردن سفره و بیرون بردن اشغال و... اینها رو بیشتر نکنی ها بزار فردا زنت بفهمه که با یه مرد طرفه الهی زنده باشی شیرین پسر
بابای ارشیا
7 بهمن 91 17:12
بابا اینقده این بیچاره رو به کار شاق واداشتین که اشتباهی تو نظر قبلی نوشتم رها لطفا ویرایش کنید اسم دادش خوشمله رو راستینش کنید . معذرت