راستینراستین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

راستین جون :گل باغ زندگی

از کارهای مهم راستین

1391/10/13 10:41
نویسنده : مامان رها
1,154 بازدید
اشتراک گذاری

 از کارهای مهم راستین

 

راستین جونم پسر گلم خیلی بامزه به همه چیزمیگه جیزبعد دست میزنه میخنده صبح ها که از خواب بیدار میشه کلی با خودش حرف میزنه و نانای میکنه وقت عوض کردن پمپرسش همش میگه جیش وقتی میخواد غذا بخوره اول فوت میکنه ازدیدن هر کی تو خونمون کلی ذوق میکنه عاشق دردر ولی به دلیل سرما هوا بیشتر با ماشین میریم بیرون

راستین جونم از آبان ماه پوستش خشک شد ودکترمعزی براش مرطوب کننده موستلاداد ولی تا یک ماه پاش خوب نشد احساس کردم سرما هم عاملی تا دو قسمت کوچولوازپاش همچنان قرمز بمونه به همین دلیل بردمش دکترمتخصص پوست 2کرم داد دراماید وویوا مرطوب کننده قوی در ضمن گفت باید زیاد به آب نزنیم ولی نمیشه چون پمپرس میپوشه باید تند تند بشورمش ولی تا کرم ها رواستفاده کردم چند روز نکشید شکر خدا خوب شد حالا هم هفته ای 1بار با بابا میرن حموم شوینده ملایم استفاده میکنم الان دیگه روروک سوار حرفه ای شده با سرعت همه جا میره ولی به مدت طولانی نمیزارمش تو روروک تو رشدش تاثیر منفی میزاره الان یه 2هفته ای هست از غذای سفره به راستین هم میدیم ولی بیشتر دوست داره آب وماست بخوره

الان یه مدت شبها خوب نمیخوابی هی از هریه ساعت گریه میکنی شیر میدم میخوابونم تو تختت بازم ١ساعت بعد وضعیت همینه به همین دلیل تصمیم گرفتیم شبها یا نزدیک صبح یک وعده شیر خشک بخوریا البته منو که نمیداری حرکت کنم هی باید شیر بدم بابا برات شیر درست میکنه میاره

تا میخوای بوسمون کنی میخوریمون دهن باز بوس میکنی الان عاشق اطاقت واسباب بازی هستی همه رو میخوای به عروسک زیاد علاقه نشون نمیدی یه نگاه میکنی و شوتش میکنی با پنگون ها خیلی بازی میکنی جالب برشون میداری بازم میزاری رو پله برام خیلی جالب بود که سعی میکنی بزاری جاش دیروز یاد گرفته بودی حسابی فلوت میزدی جالب بود هی فوت میکردی توش دلم میخواد همه کارا تو  بنویسم اما چه کنم که وقت  نیست وفرصت کمه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مریم
13 دی 91 10:37
آفرین به راستین
مامان بردیا
15 دی 91 8:46
چقدر از صبح تا شب کار داره گل پسرمون.مطمئنم که با جدیت و وسواس به همه کارات رسیدگی میکنی گلم...
خسته نباشی کوچولوی ناز


مرسییییییییی حالا خیلیاشو مامانم ننوشته
مرجان مامان آران
16 دی 91 1:39
به به گل پسرررررررررررررر افرین عسلم


بله خاله مرسی
نسیم -مامان آرتین
16 دی 91 9:32
ای جونم آفرین به این پسمل باهوش وزرنگ
رها جون برای خشگی صورت از روغن بادوم استفاده کن فوق العاده است منم پارسال این مشکل رو داشتم وفقط اون خوب کرد برای پاهاشم کرم ماهی فوق العاده است معجزه میکنه کرمهای خارجی خوبن فقط بیخودی گرونن چون منم از همشون خریدم وکلکسیونی درست کردم راستی پودر بچم خوبه اما حواست باشه به ریش وارد نشه روی کرم بمال سریع خوب میشه


ممنون از راهنمایتون حتما امتحان میکنم
مریم
16 دی 91 16:51
سلام خسته نباشی مامان جون خدا قوت