راستینراستین، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

راستین جون :گل باغ زندگی

اولین سرما خوردگی

1391/9/14 14:07
نویسنده : مامان رها
404 بازدید
اشتراک گذاری

راستین جونم دیروز وشب قبلش حسابی تب کردی اول فکر کردم از دندون در آوردن ولی بعدش کمی سرفه کردی و صدات هم گرفته شد حسابی نگران شدیم خودم استامینوفن دادم تا دیروز بردیمت دکتر وگفت که کمی گلوت قرمز شده وبرات اریترومایسن نوشت دلم نمیخواست چرک خشک کن بخوری ولی چه کنم تا خوردی کلی خوب شدی اصلأ بازی نمیکردی بعد خوردن دارو کلی بازی کردی واشتهاتم کمی بهتر شد از هر 6ساعت باید بخوری ولی دهنت و محکم میبندی و با کلی زحمت میدیم میخوری دکتر خودت دکتر معزی خیلی شلوغ بود وباید 1ساعتی منتظر میموندیم به خاطر همین بردیمت دکتر افتخاری که فوق تخصص کودکان عالی بود ولی موقع معاینه اول نگاه میکردی ولی بعد حسابی گریه کردی امید وارم هیر چه زودتر خوب شی تجربه سختی هست البته منو ببخش که از من سرما خوردگی گرفتی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نسیم -مامان آرتین
18 آذر 91 9:32
وای چرا آخه بازم این سرما اومد وبازم تب ومریضی رها جون منم مشکل تورو داشتم آرتین گوشش چرک کرد
وهیچی بد تر از دادن دارو به این فسقلی ها نیست ایشالا همه نینی ها سالم باشن وشاد


آره والا خیلی سخته
پگاه مامان آرتین
18 آذر 91 16:21
عزیزدلم اوف شدیالهی زودترخوب خوب شی وشادشاد..مامان زحمت کش خسته نباشی


ممنون از احوال پرسیتون