راستینراستین، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

راستین جون :گل باغ زندگی

خواب

1391/8/21 1:11
نویسنده : مامان رها
518 بازدید
اشتراک گذاری

چون عاشق اینم که بچه هارو تو خواب تماشا کنم این موضوع رو اضافه کردم  niniweblog.com 

niniweblog.com

سلام پسرم بعداز اینکه از مشهد اومدیم هر شب مهمون داشتیم شما هم خیلی خوشحال بودی البته هنوزم ادامه داره ومهمون ها تموم نشدن می خواستم از تمرکزت بنویسم که هرچیزی رو که میچرخه با دقت بازی میدی وبا اون دستای خوشگلت میچرخونیشون 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

عموی محیط بان
10 آبان 91 23:56
سلامی گرم و نی نیگونه به همه ی مامان باباهای مهربون به همه عمه خاله عمو دایی شیرین زبون سلام اصلی به نی نی های ناز نازی نقش اصلی زندگیمون من عموی محیط بانم میخوام از مامانی و بابایی خواهش کنم واسه اینکه زمین سبزی رو واسه نی نیمون به یادگار بزاریم از همین حالا دس بکار شیم آره تعجب نکنید همین الان ازتون میخوام مطالب مرتبت با تعامل و ارتباط نی نی ها و آموزش اونا در طبیعت و از قبل به دنیا اومدن تا بعدش یا اینکه خیالات محیط زیستی مامانا درمورد نی نیشون واسه ما ارسال کنند اونم بازبون نی نی گونه فراموش نکنید حتمنی ها
سپیده
13 آبان 91 19:42
با سلام. وبلاگ "کودک من" مسابقه شماره 5 را شروع کرد. در صورت تمایل شرکت کنید. http://koodakeman91.niniweblog.com/
نسیم -مامان آرتین
14 آبان 91 11:08
منم عاشق خواب ناز بچه هام