راستینراستین، تا این لحظه: 12 سال و 16 روز سن داره

راستین جون :گل باغ زندگی

راستین تو یه ماه تابستونی

1393/4/14 10:02
نویسنده : مامان رها
1,079 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستای عزیز وبلاگی وراستین جونی که تو آینده نزدیک میخوای همه اینا رو بخونی ببخشیدا نبودم دیر کردم آخه امتحاناتم بود وسرم حسابی شلوغ بود ودرسا سنگین وکار خونه وبچه داری و ....حالا دو تا از نمرهام اومده بیسته و خوشحالم تا بعدیا ببینیم چطور میشه

الان اومدم تا از شیرین زبونیات بنویسم که با حرف زدنت دل همه رو میبری

            

                         

 

اولین  فعلی که گفتی من بخور ومن بخور نه  آخه عشق منی تو والا من تو رو میخورم شیرین میگی من بخور نه کلآ منفی همه فعل ها رو با نه میگی  خونه بریم نه یا میگ راستین بیا بشین میگی:بشین نه

کلآ که در دری هستی تا بیدار میشی میگی برم خونه مامانی یا میگی باغ من نین بزرگ  

                 

تو این امتاحاناتم بیشتر میرفتیم خونه مامانی میموندی اونجا من میرفتم امتحان دو باریم خاله مهرو زهرا اومدن خونمون تا تو رو مواضبت کنن تو خیلی خوشحال بودی نمی دونستی چی کار کنی خاله مهرو زهرا و میبردی اطاقت درم میبستی منم نمیذاشتی بیام تو هرچی میگفتم در باز بزار خنکی کولر بیاد یه زره باز میکردی میگفتی آه هوا این آه میشه میگی تا میگم راستین برو یه که بازیکن تا من فلان کار کنم یه قدم دیقیقآ یه قدم از من فاصله میگیری یه دور دور خودت میزنی دستاتو باز وبسته میکنی بعد میگی آه بازی 

شبا تا دستم رو نگیری نمیخوابی چی بگم که زودتر از دوازده ونیم نمیخوابی هنوزم تو شیشه  دو سه میخوری میخوابی.

 تا میدیدی کتاب دستم میبستی میگفتی تموم یا میگفتی من درس بخونم

                          

                         

خدا رو شکر با تبلتت بازی میکردی و روزی یه یک ساعتی مشغول میشه با اون عدد ها رو یادگرفتی وشعر و کارتون کوتاه برات زدم نگاه میکنی البته باهاش یه جورایه دیگه هم سر گرم میشی

گاهیم مثل ماشین میرونیشو یا دو پایی میری روش وایمیستی البته تو اون مواقع ترجیح میدم به جای عکس گرفتن مانع از کارت بشم ولی باید این برند تبلت از لحاظ استحکام برند برتر شناخته بشه  وازش تقدیر بشه

اینم عکسایی راستین از خودش گرفته با تبل

دیگه مینی نمیگی میگی بستنی هنورم عاشق کالسکه هستی بیشتر دوست داری اون رو برونی تا سوار شی تا میریم بیرون کمی پیاده روی باید کالسکه رو هم ببریم حلا یا میشینی یا میرونی 

تا در بالکن رو باز میکنم میپری و شلنگ آب رو برمیداری من آب دادم به گل یعنی من آب بدم به گل

راستین تو این یه ماه امتاحانای من چند باری پیش بابا بودی اول که به عمو مجتبی میگفتی عمو نقل چون همیشه بهت نقل میداد الان میگی عمو منشتا خوشت میاد تو حیاط مامانی اینا آب بازی کنی وماشین بشوری

اسمتم یاد گرفتی بعضی وقتا هم میگی آقا راستین. تا آبی دوغی چایی میخوایم بخوریم میگی

(من راستین بده) وای که خیلی شیرین حرف میزنی البته شلوغ کاریات که غوغا کرده خونه این مامان یزرگ یا مامانی تو بالکناشون تا تو اونجایی یه جفت کفشم نمیمونه همه رو پرت میکنی پایین  تو حیاط  گوشی وشوت میکنی بالا  دیروزم تو باغ گوشی موبایلا رو برده بودی انداخته بودی تو آب که حالا بابا برده ببینه درست میشه یا نه خیلی از این شلوغیا داری تو پستای بعدی میزارم

               

 

             

حیاط خاله مهرو اینا  که حسابی بازی کردی

                     

                         

               

              

                

 

 

پسندها (3)

نظرات (8)

مامان الهام
15 تیر 93 0:16
مامان نسی
15 تیر 93 8:39
اي جونم چه بامزه افعال رو منفي ميكنه بابا 20 مال مدرسه است نه مال دانشگاه
مامان سونیا
16 تیر 93 8:10
ماشالله به آقا راستین شیرین زبون با اون افعال منفی به کار بدنش عجب هرچی کفش هست رو پرت میکنه توی حیاط به به چه عکسایی هم گرفته گل پسر آخی بیچاره گوشی رو آب دادی برای چی راستین خان
مامان رها
پاسخ
سلام دوست عزیزم اینا گوشه ای از شیطونیایی راستین جونه
مامانی
16 تیر 93 14:08
خوشگل خاله چه با مزه حرف میزنه
مامان بردیا شیطون
16 تیر 93 14:30
کوچه ای را بود نامش معرفت ... مردمانش با مرام از هر جهت ... سیل آمد کوچه را ویرانه کرد ... مردمش را با جهان بیگانه کرد ... هرچه در آن کوی بود از معرفت ... شست و با خود برد سیل بی صفت ... از تمام کوچه تنها یک نفر ... خانه اش ماند و خودش جست از خطر ... رسم و راه نیک هرجا بود و هست ... از نهاد مردم آن کوچه است ... چونکه در اندیشه ام اینگونه ای ... حتم دارم از بچه های آن کوچه ای ..
مامان بردیا شیطون
16 تیر 93 14:31
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااای چه بلا شدی عسل خاله..... عاشقتم ..... عاشق شیرین زبونیت عسیسم..... عکاس هم که هستی...... فدات بشم......
مینا مامان آرمانی
17 تیر 93 16:26
دختر شکم انداختی...چرا من این پست قبلی رو هم دیدم هم پیام گذاشتم.تنبل شدی ها.دیر به دیر آپ میکنیا
مامان آرين
23 تیر 93 14:05
آفرين به مامان رها كه درس مي خونه بيستم مي گيره قربون تو شيرين زبون و جيگر خاله
مامان رها
پاسخ
مرسی