راستینراستین، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

راستین جون :گل باغ زندگی

اولین مروارید

1391/6/29 10:42
نویسنده : مامان رها
906 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم یکشنبه بعد از ظهررفته بودیم خونه عمو رضا شما اول کمی بازی کردی ولی بعد یکی دوساعت بی قرار شدی وهمش نق زدی وگریه کردی من عامل این بی تابی رو واکسن شنبه می دونستم ولی وقتی اومدیم خونه خواستم سوپ تو روبخورونم دیدم بله قاشق یه صدایی داد وقتی دقت کردم دیدم بله یه دندون ریز از لثه پایین زده بیرون بله اولین دندون  شما داره در میاد گلم

 الان چند روزه زیادحال نداری دلیل شیر کمکی نخوردنت فکر کنم درد لثه باشه اگه امروزم شیر نخوری باید بریم دکتر بازم خوبه گاهی شیر مادر می خوریامیدوارم زود خوب شی مامانی برات دوشنبه دندونک پخت آورد ولی خودم منتظر دومیش هستم دیروزم خونه مارینا رفته بودیم خوب بود تو همش بغل بودی

                اینم ترنم جونم

                                                        

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سوگل
1 مهر 91 20:42
___________________--------
_________________.-'.....&.....'-.
________________\.................../
_______________:.....o.....o........;
______________(.........(_............)
_______________:.....................:
________________/......__........\
_________________`-._____.-'شاد باشي مهربون
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)
__________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت
___________________)_ |_ (__
________________(_____|_____)
............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........


مرسی خاله