راستینراستین، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

راستین جون :گل باغ زندگی

حرف های خوش مزه

1393/5/19 18:26
نویسنده : مامان رها
911 بازدید
اشتراک گذاری

                           راستین تا این لحظه ، 2 سال و 4 ماه و 27 روز سن دارد :.

سلام راستین جونم آدم زمانی که کاری نداره خیلی تنبل میشه منم نمیدونم چرا حالا که کار زیادی ندارم تنبلی میکنم و برات پست جدید نمینویسم 

البته یه هفته ای که گذشت یه 5روزی مریض بودی و حالت خوب نبود کلی هم لاغر شدی تا مامانی رفت مشهد تو هم مریض شدی ولی الان بهتری فقط اشتها نداری

از حرف های قشنگت بخوام بنویسم شبا به من میگی(( دخترم بخواب عزیزم بخواب))

یا میخوای صدام کنی میگی ((مامان عزیزم یه لحضه بیا))راضی

دیگه این چیی گفتن رو به اوج رسوندی کامل یه جمله رو میگی ولی همچنان منفی کردنات همین طوری که من بخور نه من بخواب نه((من از خونه مامانی برم نه))زبان

تا از بیرون میایم قبل از اینکه لباسات رو در بیاری میری دستات رو میشوری حسابی علاقه داری به دست شدن و در کنار اون آب بازی وگاهی همه ماشیناتو میبری که بشوری  وحالا که کم آبی من یه تشت آب برات میزارم تا شیر آب بسته بمونه تا میریم پارک میگی من سر سره تونلی تونلی تا میری وسط تونل میشینی بچه ها رو نمیزاری میگی اینجا بسته

         خونه عادله جون عید فطر

 

                           

تا به دوربین نگاه کنی خیلی طول میکشه

راستی کمک هم میکنی میری از یخچال وسایل میاری آخه یه سر دایم تو یخچال هستی قشنگ قفلشو باز میکنی کارات رو انجام میدی وبعد بازم محکم قفل میکنی تو این روزا به قدری قشنگ صحبت میکنی که کیف میکنم دم به دقه میگیرم میچلونمت عزیز دلم کار هر شبمون مهمونی وپارک رفتن ومهمون اومدن تو این شبای ماه رمضون و تابستون به اوجش رسیده وقتی میبینم با بچه ها خوب ارتباط برقرار میکنی وبازی میکنی کلی خوشحال میشم گاهیم زور میگی

                   

این عکسارو هم تو عروسی آقا سروش پگاه ازت گرفته

 

                       

 

یه عکس از عید93 که پریسا جون فرستاده

                

             

پسندها (3)

نظرات (1)

بهناز
27 مرداد 93 14:23
اسم همسر آقا سروش پریسا خانومه؟ منم تو عروسی شون بودم...
مامان رها
پاسخ
سلام عزیز بله شما؟؟؟