راستینراستین، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

راستین جون :گل باغ زندگی

مادر

1392/2/10 18:34
نویسنده : مامان رها
676 بازدید
اشتراک گذاری

 

مادر،
ای لطیف ترین گل بوستان هستی،
ای باغبان هستی من،
گاهِ روییدنم باران مهربانی بودی که به آرامی سیرابم کند.
گاهِ پروریدنم آغوشی گرم که بالنده ام سازد

                    اس ام اس تبریک روز مادر

 

تقدیم به آنی که بهشت زیر پایش جا دارد
به مادرم...
که مهرش تا ابد در دلم جای دارد.
تو بهترین گل، میان شهر گلهایی
تو رنگ آفتابی،
شب که می رسد، مثل ستاره،
گوئیا مهتابی
مادر خوبم، روزت مبارک

اس ام اس تبریک روز مادر

هر کس پیشانی مادر خویش را ببوسد، از آتش جهنم دور می ماند . . .

اس ام اس تبریک روز مادر

به سلامتیه مادرم ! تنها کسی که همیشه بیشتر از خودش و بیشتر از خودم به من اهمیت داده

 

 

وقتی چشم به جهان گشودم. قلب کوچکم مهربانی لبخند و نگاهت را که پر از صداقت و بی ریایی بود احساس کرد. دیدم زمانی را که با لبخندم لبخند زیبائی بر چهره خسته ات نشست و دنیایت سبز شدو با گریه ام دلت لرزید و طوفانی گشت. از همان لحظه فهمیدم که تنها در کنار این نگاه پرمهر و محبت است که احساس آرامش و خوشبختی خواهم کرد.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مرجان مامان آران
10 اردیبهشت 92 20:43
خداوند از عشقش در قلب از مهرش در چشم و از لطفش در روح زن دمديد تا دنيا رو از عشق و مهر و لطافت پر كند زيبا ترين مخلوق خدا روزت مبارك
پگاه مامان آرتین
11 اردیبهشت 92 9:27
دوست خوبم زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه “مادر” است زیباترین خطاب “مادر جان” است “مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید روزت مبارک مامان مهربون
شقایق مامان آرشا
11 اردیبهشت 92 17:21
سلام عزیزم من از طرف کوجولوهای عزیز تو این روز براتون پیغام می دارم تقدیم به تو مامان مهربون. من یه گلم تویی برام یه ریشه مادر بمون کنار من همیشه کنار من بمون تا همیشه که هیچکی مثل مادرم نمی شه
مامان پارسا
12 اردیبهشت 92 3:01
سلام دوست گلم روزت مبارک
نسیم-مامان آرتین
14 اردیبهشت 92 9:05
مهربانیت رامرزی نیست یقین دارم فرشته ای قبل از آفرینش قلبت را بوسیده روزتان از امروز تا همیشه مبارک