راستینراستین، تا این لحظه: 12 سال و 16 روز سن داره

راستین جون :گل باغ زندگی

سی ودوماهگیت مبارک

1393/8/26 17:48
نویسنده : مامان رها
1,468 بازدید
اشتراک گذاری

راستین تا این لحظه ، 2 سال و 8 ماه و 2 روز سن دارد :.

                 

سلام راستین خوشگل تو این روزا شعر پاییز رو بهت یاد دادم خیلی بامزه میخونی وچند تا شعر دیگه آخرشم خودت میگی همه دست بزنن آخه خوشگل من اینقدر شیرین حرف میزنی عاشقتم ((شیر وعلافه کردم))شیر وکلافه کردم گاهیم میگی پو رو علافه کردم  کاش میشد صداتو ضبط کنم  تو وبلاگت بزارم عزیزم برای همه چی اجازه میگیری رفتیم پیکنیک برا سنگ انداختن تو آب از من اجازه میگرفتی مهربون

          

 

       

 

          

       

        

با اینکه ظهر بود ولی هوا کمی سرد بود و سکوت وآرامش پیاده روی خیلی میچسبید

     

باتوم رو گرفته بودی نمیدادی  تا میدادی منم نگه دارم میگفتی زمین نزن

         

بعدم تو آب شستی گفتی کثیفه

         

            

اینجا نخ تو سرته خبر نداری میگی نخ ببند

         

اینجا هم قرار شد دفتر نقاشی و مداد رنگی جدید بدم بشینی رنگ کنی که با توجه به علاقه شدیدت به ماشین بازی بعد از کمی رنگ کردن گفتی که میخوای روی دفترت ماشین برونی وهمه ماشینات رو نوبتی آوردی ورانندگی رو دفتر کردی هر جایی میریم بیشتر ماشین  ها تو میاری دوستشون داری وبا هاشون بازی میکنی ولی همه گی رو داغون کردی وچرخ ها ودر ها شون رو در آوردی با مداد شمعی راحت تری حالا خواستم تشویق شی رنگ کنی با مداد سمعی اون اوایل موکت اطاقت رو نوشته بودی حالا تا میخوای مداد شمعی استفاده کنی خودت میگی مامان زیر انداز بنداز الان ماشینات رو داری میاری تو اطاق من هی میگی مامان بس نیست میگم چرا بس دیگه نیار میگی نه بس نیست بازم میری دو تا میاری میگی مامان بس نیست ؟؟؟ و...

        

       

             

چتر بچه گیای من رو داشتی تا بارون اومد گفتی با چتر بریم بیرون سرد بود بو رفتن تو بالکن راضی شدی حالا چتر سیسمونستو ندیدی وگرنه اونم تا حالا زوارش در رفته بود

          

پارکی که با عمو آرش و زینب اینا رفتیم 

          

        

            

در حال دیدن عکس های نوزادی وسایر عکسا که تو گرفتی

عصر جمعه شهریور ماه با مامانی اینا رفتیم گردش وکوه

               

                 

یه روز تابستونی آماده برای رفتن به مهمونی ولی تا مقصد گردنبند پاره شد بس که کشیدی

                  

 

پسندها (2)

نظرات (3)

مامان بردیا
27 آبان 93 9:26
قربون شما گل پسر چقدر خوبه که هم پا و همقدت شده در کوه و دشت و پیاده روی رها جان. هر روزتون شاد. فراوان ببوسش
مینا مامان آرمانی
30 آبان 93 22:49
نمکدووووون با اون چتر قشنگت... خداروشکر بهتون خوش گذشتته
مامان نسی
2 آذر 93 15:57
آخ جووون پيك نيك هميشه به گردش وتفريح